„Currents“ yra įvietinta instaliacija, kuriai naudojama daugiau nei 2000 pušies rąstų, sudarančių plūduriuojančią salą Dauguvos upėje, Rygoje, Latvijoje. Monumentali struktūra vaizduojama kaip „rastas objektas“, atspindinti santykius, ideologijas ir jautrumus, kylančius iš Rygos ilgalaikio dalyvavimo medienos pramonėje.
Nuo viduramžių Baltijos šalys aprūpino Vakarų Europą mediena laivų ir pastatų statybai. Siekiant transportuoti medieną, tūkstančiai šių lentų būdavo sujungiamos vandenyje, formuojant milžiniškus plūduriuojančius plaustus, kurie buvo nešami upės srovės jėga ir vedami plaustininkų. Jie mokėsi kaip išnaudoti upę, dirbdami su ar prieš srovę, ir, vandeniui nešant medieną, žmogiška bendradarbiavimo su vienu natūraliu elementu pagalba, jiems pavykdavo monetizuoti kitą.
Remdamasis šia istorija, projektas apmąsto būdus, kaip žmonių ir aplinkos priklausomybė gali būti transformuota į viena kitos išnaudojimą. Kuriant sceną, kuri seniau buvo dažnas reiškinys upėje, plūstančių lentų masę lydi meninė garso instaliacija, kuri perteikia tekstą ir dainas, pasakojančius apie šias sudėtingas žmonių ir gamtos sąveikas.
Projekto tipas | Užsakymas |
Projekto pradžia | 2020 |
Klientas | Rygos Tarptautinė Šiuolaikinio meno Bienalė (RIBOCA) |
Koncepcija ir realizacija | Mantas Peteraitis, Lina Lapelytė |
„Currents“ yra įvietinta instaliacija, kuriai naudojama daugiau nei 2000 pušies rąstų, sudarančių plūduriuojančią salą Dauguvos upėje, Rygoje, Latvijoje. Monumentali struktūra vaizduojama kaip „rastas objektas“, atspindinti santykius, ideologijas ir jautrumus, kylančius iš Rygos ilgalaikio dalyvavimo medienos pramonėje.
Nuo viduramžių Baltijos šalys aprūpino Vakarų Europą mediena laivų ir pastatų statybai. Siekiant transportuoti medieną, tūkstančiai šių lentų būdavo sujungiamos vandenyje, formuojant milžiniškus plūduriuojančius plaustus, kurie buvo nešami upės srovės jėga ir vedami plaustininkų. Jie mokėsi kaip išnaudoti upę, dirbdami su ar prieš srovę, ir, vandeniui nešant medieną, žmogiška bendradarbiavimo su vienu natūraliu elementu pagalba, jiems pavykdavo monetizuoti kitą.
Remdamasis šia istorija, projektas apmąsto būdus, kaip žmonių ir aplinkos priklausomybė gali būti transformuota į viena kitos išnaudojimą. Kuriant sceną, kuri seniau buvo dažnas reiškinys upėje, plūstančių lentų masę lydi meninė garso instaliacija, kuri perteikia tekstą ir dainas, pasakojančius apie šias sudėtingas žmonių ir gamtos sąveikas.
Projekto tipas | Užsakymas |
Projekto pradžia | 2020 |
Klientas | Rygos Tarptautinė Šiuolaikinio meno Bienalė (RIBOCA) |
Koncepcija ir realizacija | Mantas Peteraitis, Lina Lapelytė |
Manto Peteraičio Architektūros Studija
Naugarduko g. 50-11, Vilnius, LT-03228
Telefonas: +37068521312
El. paštas: info@peteraitis.lt
Instagram: @mantaspeteraitis
Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie įgalina esmines svetainės funkcijas, taip pat analiką ir rinkodarą. Čia galite pasirinkti slapukų nuostatas: spausdami ‘OK’, sutinkate su nurodytų slapukų naudojimu. Daugiau informacijos